Bývalé stroje

KTM 1090 Adventure R (2018-2021) 0km – 13000km

Moje první trochu nézcela silniční motorka s kterou jsem prvně zažil cesty i po nezpevněných cestách. Z prvu jsem měl nějaké problémy, co se techniky týkalo ale to se vše vyřešilo v rámci reklamací cca do 3tis km. Pak už jsem jenom jezdil. Důvod prodeje byla jednak končící záruka a také chtíč něčeho nového, něčeho silnějšího. Přeci jen toto byl z pohledu výkonu krok zpět naproti MTS12. Jinak super rakouský stroj se vším všudy :-).

Prodáno 17.4.2021

Ducati Multistrada 1200 (2012-2017) 0km – 22 100km

Nejlepší silniční cestovní motorka, co jsem kdy měl možnost projet. Nebylo co vytknout, fakt. Největší radost šla z motoru. Když jsem jí vytáhl z krámu, tak měl projev jako by byl na sklonku životnosti 🙂 Převodovka měla nějaké mušky (neutrál mezi 2-3) ale jinak prostě paráda. Důvod prodeje byla potřeba sehnat něco, co by mi nebylo líto vzít mimo asfalt, proto šla do světa. Bylo by mi líto jí někde válet po zemi.

Suzuki SV 1000 S (2007-2012) 19 000km – 55 700km

Fantastický zvuk, nízké provozní náklady. Už se moc nepamatuji ale nestěžoval jsem si 🙂 cestovní motocykl to moc nebyl. Nicméně to byla vstupenka do 2V motorů u kterých už asi zůstanu.

Honda Hornet 600 (2005 -2007) Nevím (asi 20 000km) -42 400km

Už se nevzpomínám ale byla to první silná motorka, která měla ohromnou spotřebu a malou nádrž 🙂 Nicméně to byl první stroj, který jsem nabalil a někam vyrazil. Takže vlastně vstupenka do cestování na motorce 🙂

Jawa Chopper 125 (2003 – 2005) – Řekl bych tak 10 000km

Moje první moto zkušenosti v 16letech. Brzy se dostavil nedostatek výkonu. Cestování v té době nebylo na pořadu dne.